خبرنیوز

اخبار ایران و جهان

خبرنیوز

اخبار ایران و جهان

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خدمات پس از فروش داکت اسپیلت

در ۵۰% کسب و کارها خدمات پس از فروش حرف اول را می زند. در تمام دنیا after sales services یا خدمات پس از فروش بطور مستقیم با مشتریان ارتباط داشته و اساس رونق فروش است. خدمات پس از فروش عبارت است از: انجام مجموعه کارهای جدیدی که توسط بخش خدمات یک سازمان یا شرکت و نهاد خصوصی طرح ریزی شده باشد تا بتواند تعداد بیشتری از مشتریان ویزیت شده به شرکت توسط دپارتمان بازاریابی و فروش را مدیریت نماید.

مهمترین خدمات پس از فروشی که برای  داکت اسپیلت توسط این مرکز ارائه می گردد آموزش استفاده درست و نگهداری لوازم خانگی، مشاوره و همینطور سرویس داکت اسپیلت ، تعمیر داکت اسپیلت ، و شارژ گاز داکت اسپیلت می باشد

خدمات پس از فروش در این مرکز توسط متخصصانی با متوسط تجربه یازده سال انجام می گیرد. بنابراین بدون هیچ دغدغه فکری می توانید تعمیرات داکت اسپیلت خود را برای انجام و سرویس خدمات موردنظرتان در کمترین زمان ممکن توسط متخصصان خبره به این مرگز واگذار نمایید.

 تعمیرات تخصصی داکت اسپیلت

تعمیرات تخصصی داکت اسپیلت بیش از ۱۰ سال است که در مرکز ما انجام می گیرد. از آنجایی که قیمت های مرکز ما با توجه به هزینه های فعلی بازار و همچنین هزینه زمانی کاملا مقرون به صرفه است، بنابراین اگر تاریخ گارانتی دستگاه تان به تازه گی تمام شده است و یا به هر دلیلی به گارانتی دستگاه خود دسترسی ندارید ، با توجه به سرعت و دقت و کیفیت بالای کار متخصصان این مرکز در مقایسه با هزینه دریافتی به نسبت سایر شرکت ها، بهترین انتخاب برای تعمیر و سرویس دهی متخصصان شرکت ما هستند. همین آلان کیفیت و هزینه ها را بررسی کنید و سپس تماس بگیرید.

لازم به ذکر است اگر تاریخ ضمانت نامه و گارانتی داکت اسپیلت شما هنوز سرنرسیده است و به بیان ساده هنوز گارانتی دارید می توانید با شرکا ضمانت کننده دستگاه تان که در کارت گارانتی نام و مشخصات آن موجود است تماس بگیرید.

برای ما گروه فنی فدک تهویه فرق ندارد داکت اسپیلت شما چه برندی دارد ما پشتیبانی خدمات کلیه برندهای داکت اسپیلت اعم از خارجی و ایرانی را انجام میدهیم

  • محمود عظیمی