خبرنیوز

اخبار ایران و جهان

خبرنیوز

اخبار ایران و جهان

  • ۰
  • ۰

قطعا با خودتان گفته اید مگر می شود با این تورم نرخ دلار به سفر رفت ؟ بله امکانش است فقط کافیست که تورهای خارجی ارزان و اقتصادی را بشناسید! و مهمتر اینکه انواع تور نوروز 98 در اوایل اسفند ماه در سایت این مجموعه برای شما قابل ارائه می باشد و اینکه در زیر قصد داریم به 3 مقصد ارزان و اقتصادی برای مسافران ایرانی بپردازیم ، همراه ما باشید.

 

تور گرجستان ؛ سفری ارزان به بالکن اروپا

گرجستان کشوری است در منطقه‌ قفقاز و پایتخت آن شهر زیبای تفلیس است. تور گرجستان همیشه جدا از اینکه برای ورود به آن نیاز به اخذ ویزا توریستی ندارید به دلیل ارزان بودنش در سال های اخیر بسیار مورد توجه مسافران ایرانی قرار گرفته است و ضمنا کشور گرجستان به سرعت در حال رشد و توسعه می باشد.

از اواسط دهه‌ 2000 میلادی ، صنعت گردشگری این کشور شروع به پیشرفت چشمگیری کرده است و زیرساخت ‌های گردشگری در این کشور در حال افزایش و بهبود روز افزون هستند به نحوی که روز به روز بر تعداد گردشگران تور گرجستان ارزان در این کشور دیدنی و پر جاذبه افزوده می ‌شود.

در ضمن تور گرجستان یکی از تورهای محبوب خارجی برای ایرانیان برای نوروز 98 امسال نیز به حساب می آید و شما در سایت سلام پرواز می توانید طیف وسیعی از تور گرجستان نوروز 98 را مشاهده و خریداری نمایید و بسیاری از ایرانیانی که قصد دارند در تعطیلات خود سفرهای خارجی را امتحان کنند ، گرجستان را انتخاب می ‌کنند .

 

تورهای خارجی ارزان و اقتصادی را بشناسید!

 

اگر مسافر تور گرجستان هستید بدانید که حیف است از شهرهای کوچک و تاریخی ، صومعه‌ ها و کلیساهای دیدنی ، کوه ‌های سر به فلک ‌کشیده ، غذاهای لذیذ و اهالی مهربان و مهمان‌ نواز غافل شوید ، چرا که از عواملی هستند که دست به دست هم داده‌اند تا گرجستان به مقصدی ایده ‌آل برای سفرهای خارجی تبدیل کنند.

ضمنا هزینه ها در شهر تفلیس در برخی موارد کم تر از تهران و در برخی از موارد بیش تر می باشد ، مثلا هزینه رستوران ها حدود 5 تا 10 درصد بیش تر و هزینه پوشاک حدود 20 تا 40 درصد و هزینه اجاره اقامتگاه ها نیز حدود 55% درصد کم تر از تهران می باشد و البته هزینه های دیگری مانند تعرفه های تاکسی ها ، بنزین و تعرفه تماس با موبایل در گرجستان ، کمی بیش تر از تهران است .

در بین خودروهای چینی مونتاژی داخل کشور کیفیت ساخت کدام‌یک بالاتر است؟

در ضمن برای اینکه بتوانید ارزان سفر کنید سعی کنید از تورهای مقرون به صرفه و ارزان آژانس هواپیمایی سلام پرواز بهره ببرید چرا که همیشه قیمت های آنها به مراتب مناسب تر است و ضمنا نوع پرواز و محل اقامت شما نقش بسزایی در ارزان سفر کردن شما به گرجستان دارد.

از ایرلاین های داخلی استفاده کرده و سعی کنید هتل های 3 ستاره یا هاستل ها رو انتخاب کنید و با حمل و نقل عمومی در گرجستان استفاده کنید تا هزینه های خود را کاهش دهید و مهمتر از هر چیزی انتخاب زمان درست برای سفر به این کشور می باشد ، فصل های کم گردشگر را انتخاب کنید که از آفرهای هتل ها و پرواز ها بهره مند شوید و بتوانید تجربیات به یاد ماندنی برای خود ثبت کنید .

 

تور کوش آداسی ؛ سفری به جزیره پرنده ترکیه

قطعا شنیدید که تور کوش آداسی ؛ سفری به جزیره پرنده ترکیه است ، به دلیل پرنده های زیبای و جاذبه های ساحلی فوق العاده ای که دارد سالهاست محبوبیت زیادی بین گردشگران و مسافران ایرانی بدست آورده است و ضمنا شهر کوش آداسی از جمله شهر‌های بسیار پرگردشگر است.

در بالا هم گفتیم از جذابیتهای این شهر آب و هوایش می باشد چرا که کوش‌ آداسی آب و هوای بسیار معتدلی دارد و تابستان‌ های این شهر از اواخر آوریل یعنی اوایل اردیبهشت شروع شده و تا اواخر اکتبر نیز ادامه داشته و نیز آب و هوای معتدل این منطقه این اجازه را به ساکنان آن داده است تا به تولید محصولات کشاورزی مانند زیتون ، انگور و انجیر در زمین‌ های حاصلخیز اطراف بپردازند.

مهم است بدانید که کوش آداسی ترکیه 300 روز از سال هوای آفتابی دارد و دقیقا مقصدی مناسب برای تور کوش آداسی نوروز 98 می باشد که بتوانید کلی تفریحات آبی را تجربه کنید و در ضمن از این شهر می‌ توان به راحتی به مناطق توریستی دیگر ترکیه مثل پاموکاله ، میلتوس و پرگاموم سفر کنید .

برای کاهش هزینه های سفرتان با تور کوش آداسی ترکیه پیشنهاد های ویژه ای برای شما داریم ، شما می توانید در فصل های پاییز و زمستان که تاحدی فصل کم گردشگر چرا که به دلیل سرد شدن هوا کمتر گردشگری این مقصد را انتخاب می کنند ، پس به نفع شماست که ارزان به کوش آداسی سفر کنید و از آفرهای آژانس سلام پرواز به این شهر بهره ببرید.

 

تورهای خارجی ارزان و اقتصادی را بشناسید!

 

در ادامه شما می توانید برای سفر به این منطقه توریستی بلیط ارزان هواپیمایی چارتر سلام پرواز را تهیه کنید ، همچنین به دلیل نداشتن ویزا توریستی می توانید از تورهای لحظه آخری کوش آداسی نیز بهره مند شوید ، ضمنا نوع انتخاب ایرلاین داخلی و خارجی مثل ماهان یا ترکیش نقش مهمی در بالا رفتن تور کوش آداسی شما خواهد داشت ، هتل های ارزان و 3 ستاره در پکیج خود جای دهید تا بتوانید بهترین تجربه را در تور ارزان کوش آداسی به خود وخانوادتان هدیه دهید .

هدست گیمینگ چه نوع هدستی است ؟

شاید به دنبال برنامه ریزی سفری عالی و متفاوت به این شهر جذاب ساحلی هستید و یا به دنبال توری ارزان که سفر به آن ارزان شود و بتوانید با تور ارزان کوش آداسی ترکیه تجربه جدیدی را کسب کنید.

سلام پرواز سال ها درپی این است که بتواند از طریق کاهش هزینه های اصلی و جانبی مثل نرخ بلیط پروازهای ترکیه و گارانتی هتل های گران کوش آداسی و همچنین هزینه های بیمه مسافرتی و دستمزد تور لیدرها بتواند هزینه های تور ارزان کوشی آداسی را کاهش و یک تور ارزان را به شما علاقه مندان و مسافران عزیز ارائه نماید تا اینکه سرانجام پس از سال ها تجربه و همکاری این امر محقق شد و اکنون با افتخار در خدمت شما هستند. با تور کوش اداسی ، شهری که در رقابت برای قرار گرفتن در رتبه ‌بندی گردشگری جهان و کسب عنوان پر توریست ترین شهر دنیا رقابت می کند کلی پکیج های ویژه را ارائه نماید ، فقط کافیست به سایت آژانس مسافرتی سلام پرواز سری بزنید تا این تفاوت های هزینه ای را مشاهده نمایید .

 

تور مارماریس ؛ بهشت گردشگران ایرانی

می توان به جرات گفت که تور مارماریس ؛ بهشت گردشگران ایرانی می باشد سفر به مارماریس یکی از محبوب ترین و خارق العاده ترین مقاصد گردشگری در ترکیه به شمار می رود که در جنوب غربی این کشور ، در مجاورت دریای مدیترانه و کوه های پوشیده از درختان سبز قرار گرفته و این موقعیت عالی برای شما محسوب میشود و اینکه مارماریس یک مقصد بکر گردشگری ، به خصوص در فصل تابستان بوده که علاوه بر سواحل زیبا دارای فرهنگ و اماکن تاریخی نیز است بنابراین در مارماریس هم می توانید ماجراجویی کنید هم به تفریح و لذت بردن از دریا بپردازید و از سواحلی با شن های سفید و تلائلوی آفتاب در آبهای دریا  گرفته تا خرابه های باستانی ، همگی مارماریس را بسیار خاص کرده است .

دیجیاتو لیست مهم ترین اتفاقات حوزه فناوری و ارتباطات در سال ۹۷ را منتشر کرد

چون موضوع بحث ما سفری اقتصادی به مقاصد پرگردشگر است پس برویم سر اصل مطلب؛ دوستان شما برای اقامت در شهر مارماریس ابتدا باید تصمیم بگیرید که می خواهید در نزدیکی مراکز خرید این شهر و یا مکان های توریستی و شلوغ اقامت داشته باشید یا این که کمی دورتر باشد ولی دسترسی خوبی به سواحل و مناطق توریستی مارماریس داشته باشید.

این انتخاب شماست ولی باید این را بدانید که برای کاهش هزینه ها پیشنهاد ما گزینه دوم است هتل های 2 الی 3 ستاره کمی دورتر از مرکز اصلی مارماریس کمک شایانی در کاهش هزینه های اقامت شما خواهد داشت.

 

تورهای خارجی ارزان و اقتصادی را بشناسید!

 

دومین موضوع حمل و نقل در شهر مارماریس است که شما می توانید با استفاده از آنها هزینه هایتان را پایین آورید مثلا هزینه بلیط تک سفره 5/2  لیر و هزینه تاکسی زمانی درون آن می نشینید 3 لیر و به ازای هر یک کیلومتر 4 لیر به مبلغ اضافه می گردد.

موضوع بعدی نوع انتخاب ایرلاین داخلی یا خارجی شماست ، خوب قطعا می دانید که سفر با پروازهای خارجی مثل ترکیش دوبرابر پروازهای داخلی برایتان تمام می شود پس انتخاب با شماست.

و موضوع آخری که لازم دانستیم به شما عزیزان پیشنهاد بدهیم این است که فصل های پاییز و زمستان که هوا کمی سرد می باشد را برای سفرتان انتخاب کنید چرا که هم هتل ها و هم پروازها آفرهای ویژه و فوق العاده ارزانی را به آژانس های مسافرتی ارائه می دهند ، شما با انتخاب تورهای لحظه آخری مارماریس سلام پرواز می توانید در این زمان ها سفری ارزان و اقتصادی را تجربه کنید و مهمتر اینکه شهر خلوت است و شما امکان گردش و تفریح را به راحتی برایتان مهیاست .

در ضمن با توجه به اینکه داریم به تعطیلات عید نوروز نزدیک می شویم ، تور مارماریس نوروز 98 می تواند بهترین انتخاب برای فصل بهار و شروع سال جدید شما باشد ، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای ارزان و اقتصادی سلام پرواز می توانید با مشاوران با تجربه این مجموعه با شماره 22221500 – 021 تماس حاصل نمایید و در آخر با تشکر از شما عزیزانی که تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمودید .


http://www.mobilestan.net/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C/
 

  • ۹۸/۱۱/۱۴
  • محمود عظیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی