خبرنیوز

اخبار ایران و جهان

خبرنیوز

اخبار ایران و جهان

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ثبت نام سجام

سجام چیست؟

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، جهت اجرای قانون مبارزه با پولشویی و قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم اقدام به راه اندازی سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) کرده است. تمامی افراد فعال در بازار سرمایه اعم از بازار اوراق بهادار و بورس های کالا لازم است در این سامانه ثبت نام خود را انجام دهند.

این سامانه به منظور یکپارچه سازی خدمات زیرساختی و فراگیر برای همه فعالان بازار سرمایه از طرف سازمان بورس در اختیار سهامداران و تمامی افراد دارنده کد بورس و کارگزاری‌ها قرار گرفته است.

ثبت نام در سامانه سجام بورس یکبار برای همیشه و یکبار برای کلیه افراد حقیقی و حقوقی، همچنین افراد ایرانی و خارجی صورت می‌گیرد از مزایای ثبت نام در سایت سجام بورس می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱- در زمان مراجعه به کارگزاری‌ها، صندوق‌های سرمایه گذاری و شرکت‌های تامین سرمایه نیازی به احراز هویت مجدد ندارید.

۲- این امکان وجود دارد که تمامی اطلاعات ارتباطی خود را مانند شماره حساب، نشانی محل سکونت و … را مستقیما ویرایش نمایید.

۳- تمامی مطالبات و درآمد نقدی شما (مانند سود نقدی و …) در بازار سرمایه به شماره حسابی که در این سامانه ثبت کرده‌اید واریز می‌گردد.

۴- به تمامی سرویس‌های بازار سرمایه دسترسی خواهید داشت و ارسال تمامی اسناد، مدارک، اخطارها و مکاتبات و … از طریق اطلاعات ارتباطی ثبت شده در سامانه سجام صورت می‌پذیرد.

 

ثبت نام در آگاه اکسپرس چه مزیتی دارد؟

از آنجایی که تعاملاتی بین شرکت کارگزاری بورس آگاه با شرکت سپرده گذاری وجوه صورت گرفته، قرار بر این شده است در صورتی که مشتریان از طریق سامانه آگاه اکسپرس، نام نویسی خود را انجام دهند، نیازی به مراجعه و ثبت نام در سامانه سجام نخواهند داشت.

روش کار به این صورت است که پس از تکمیل ثبت نام در آگاه اکسپرس، صفحه جدیدی با عنوان ثبت نام سجام، نمایش داده خواهد شد و به لزوم نام نویسی در این سامانه می‌پردازد، حال آنکه اگر این فرآیند را تایید نمایید پیامکی با عنوان کد فعالسازی سجام به شماره موبایلی که ثبت کرده‌اید ارسال می‌شود که با وارد نمودن این کد، ثبت نام شما با موفقیت در سامانه سجام بورس صورت می‌پذیرد که در این صورت، هزینه ۱۰۰،۰۰۰ ریالی که سامانه سجام بورس از مشتریان دریافت می‌کرد در سامانه آگاه اکسپرس به صورت رایگان انجام می‌شود.

البته لازم است اعلام کنیم مادامیکه در سامانه سجام بورس ثبت نامی صورت نگیرد عواقب آن بر عهده خود مشتری خواهد بود .

 

بعد از نام نویسی در آگاه اکسپرس و سامانه سجام بورس ، برای احراز هویت به کجا مراجعه کنم؟

همانطور که بیان شد، ثبت نام سجام در سامانه آگاه اکسپرس هزینه ای ندارد مادامیکه برای احراز هویت به یکی از شعب کارگزاری آگاه مراجعه نمایید هزینه ای بابت احراز هویت از مشتریان دریافت نمی‌شود لذا جهت اطلاع از شعب کارگزاری آگاه به مطلب “شماره تلفن و آدرس شعب کارگزاری آگاه در تهران و سایر شهرها ” مراجعه بفرمایید.

  • محمود عظیمی
  • ۰
  • ۰

برترین ضد آفتاب های ایرانی و خارجی

کرم ضد آفتاب الارو  بژ روشن SPF25

نکته‌ای که می‌توان از آن مطمئن بود عدم استفاده از مواد نگهدارنده‌ی شیمیایی و مضر مانند پارابن در محصولات برند فرانسوی الارو است. این یکی از عواملی است که استفاده از این کرم ضد آفتاب را برای انواع پوست و انواع سنین در نزد خانم‌ها قابل توصیه کرده است.

نکته‌ی دوم دوکاره بودن کرم ضد آفتاب الارو بژ روشن  SPF25 است، زیرا این کرم ضد آفتاب، در ضمن یک کرم‌پودر نیز می‌باشد و لازم نیست که با این کرم ضد آفتاب کرم‌پودر دیگری مصرف شود. کرم ضد آفتاب الارو بژ روشن، به خاطر رنگش برای صاحبان پوست‌های سفید و گندمی مناسب‌تر است.

کرم ضد آفتاب الارو، بنا به ساختارِ مطابق با استاندارد اروپایی خود، هر دو اشعه‌ی بسیار مضرخورشید (UVA- UVB)را دفع می‌کند و علی‌رغم پوشش بسیار بالای خود که در حد کرم پودر می‌باشد اجازه‌ی تنفس طبیعی پوست را سلب نکرده و واقعاً ضد تعریق و ضد آب با اثر ماندگاری بالا می‌باشد. در ضمن خاصیت قوی  حفظ رطوبت طبیعی پوست در این کرم، استفاده‌ی روزانه از آن را بلامانع نموده است.

برای درک بهتر یکی از چند تفاوت و برتری کرم ضد آفتاب الارو بژ روشن نسبت به دیگر ضد آفتاب‌ها  باید بدانیم که 3 نوع پرتو UV مضر در اشعه‌ی  آفتاب وجود دارد که عبارتند از-UVA  : -UVB   UVC (اشعه‌ی مضر UVC توسط لایه‌ی اوزن جذب می‌شود) متاسفانه علی‌رغم تصوری که اکثر افراد دارند هر کرم ضد آفتابی حتی اگر SPF آن کرم آفتاب عدد بزرگی باشد توانایی مقابله با دو اشعه‌ی بسیار مضر UVA  و UVB  را به صورت مکفی ندارد.

کرم ضد آفتاب الارو بژ طبیعی SPF30

تا بحال فکر کرده ¬اید چرا بعضی افراد با سن بالا صورت بدون چروکی دارند؟ عامل اصلی چین و چروک و لک ¬های صورت نور خورشید است. کرم ضد آفتاب الارو از پوست شما در برابر اشعه ماوراء بنفش مراقبت می کند و مانع از آفتاب سوختگی و ایجاد لک می شود و همچنین با نفوذ عمقی در پوست مانع از شکسته شدن کلاژن در اثر پرتو ماوراء بنفش و ایجاد چین و چروک بر روی صورت شده  و با دارا بودن dermaxy خاصیت ضد چروک به این کرم ضد آفتاب می دهد.

کرم ضد آفتاب الارو 30 درصد قابلیت محافظتی قوی برروی پوست شما دارد.

این محصول دارای ویژگی بدون چربی می باشد بنابراین از پوست شما در برابر آکنه و جوش محافظت کرده و و حتی با خاصیت مات کنندگی و کنترل عملکرد غدد چربی پوست و وجود سالسیلیک اسید مناسب برای پوست¬های مستعد آکنه می باشد. از این کرم ضد آفتاب هم در شرایطی می توان برای درمان جای جوش استفاده کرد.

قابلیت بدون چربی بودن این ضد آفتاب موجب می شود تا در هنگام استفاده به هیچ عنوان احساس چرب بودن پوست و سنگینی بر روی صورت را نداشته باشید و تنفس پوست شما به راحتی انجام می شود و شادابی و طراوت پوست صورت شما هم حفظ می شود . 

رنگ مناسب  و خاصیت پوشانندگی بالای این ضد آفتاب به پوست زیبایی بخشیده و با ویژگی¬ هایی که دارد بعنوان کرم پود نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا رنگی SPF 63 فاقد چربی

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا 63% قابل استفاده در پوست های حساس مانند پوست های پیلینگ شده یا تحت درمان با لیزر، میکرودرم ابرژن و .... حاوی پونگامول، افزاینده طبیعی SPF با تاثیر فوق العاده در حفظ پوست در مقابل پرتوهای UV و خصوصا UVA

کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا spf 30

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلاspf 30 فاقد چربی بوده و برای انواع پوست‌ها سازگار است اما برای پوست‌های چرب گزینه‌ی موثرتری می‌باشد.در بحث انتخاب ضد آفتاب مناسب برای انواع پوست، پس از بررسی تمامی تقسیم‌بندی‌های مختلف می‌توان چنین نتیجه گرفت که به هر نسبتی که پوست شما چرب باشد باید از کرم‌های ضد آفتاب خشک و به هر نسبت که پوستتان خشک باشد باید از کرم‌های ضد آفتاب چرب استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا با رنگ کرم پودری، و محفظه نگهدارنده تیوبی- پلاستیکی برای پوست‌های  معمولی و چرب مناسب است. اصطلاح SPF  نوشته شده بر روی این کرم ضد آفتاب، مخفف Sun Protective Factor است که به معنای معیار پوشش‌دهنده‌ی اثر اشعه خورشید بر روی پوست می‌باشد. به عنوان مثال اگر پوست  شما مثلا در عرض 15دقیقه تابش مستقیم خورشید شروع به ملتهب شدن کند کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا این مدت را به 30 برابر یعنی حدوداً 450 دقیقه افزایش می‌دهد.

کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا spf 30 ، محافظ کامل پوست در برابر آفتاب بوده و دارای چربی کنترل شده است. موجب کاهش تعریق می‌شود و در ضمن، ضد حساسیت، ضد جوش، مرطوب کننده، نرم کننده، ضد چروک و ضد التهاب میباشد.

  • محمود عظیمی
  • ۰
  • ۰

معرفی سایت سام اکسچنجر بهترین صرافی آنلاین از نظرقیمت

امروزه اسم بیت کویین و ارزهای دیجیتالی دیگر زیاد به گوشمان می خورد. اما ارز دیجیتال چیست؟ چگونه می توان از آن کسب درامد کرد؟ و اگر قصد خرید و فروش ارز دیجیتالی داریم از چه طریقی می توانیم اقدام کنیم؟ سام اکسچنجر در واقع یک صرافی آنلاین است که ارز دیجیتالی ارائه می دهد و شما برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتالی می توانید از این سایت استفاده کنید.

ارز دیجیتالی یاCryptocurrencyنوعی پول است که با کدنویسی ایجاد و رمزنگاری شده و واقعیت خارجی ندارد. پول دیجیتالی غیر متمرکز است به این معنی که توسط هیچ نهاد یا سازمانی کنترل نمی شود. ارسال ارز دیجیتالی به دیگران بدون دخالت هیچ واسطه ای قابل انجام است و شما برای مبادلات ارز دیجتالی خود نیازی به افتتاح حساب نخواهید داشت و البته این ویژگی را نیز دارد که اگر به اشتباه به حساب شخصی ارز دیجیتالی واریز کنید نمی توانید آن را پس بگیرید.

انواع ارز دیجیتال مانند ریپل، اتریوم، پرفکت مانی، بیت کویین و ... هستند. از آنجایی که ارزهای دیجیتالی رمز نگاری می شوند قابل اعتمادند. یکی از ویژگی های مثبت ارزهای دیجیتالی این است که فرامرزی هستند و شما از طریق آن ها می توانید در سراسر دنیا به تبادلات مالی اقدام کنید، کاری که اگر خبواهید از طریق بانک ها انجام دهید شاید روزها طول بکشد را می توانید از طریق ارز دیجیتالی در عرض چند دقیقه انجام دهید.

در ادامه با معرفی سایت سام اکسچنجر بهترین صرافی آنلاین از نظر قیمت در خدمت شما هستیم.

معرفی سایت سام اکسچنجر

سام اکسچنجر یکی از بهترین سایت های صرافی آنلاین از لحاظ قیمت است که هدف آن ارائه خدمات ساده تر و سریعتر به کاربرانی است که در زمینه خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتالی فعالیت می کنند. این سایت با بیش از 7 سال سابقه در زمینه مبادلات ارزهای دیجیتالی و نقد کردن درآمدهای ارزی فعال است و در حال حاضر تبدیل به یکی از بهترین سایت های خرید و فروش ارز دیجیتالی تبدیل شده است.

برای خرید و فروش اتوماتیک و در لحظه می توایند از خدمات دقیق و طمئن این سایت برخوردار شوید و مطمئن باشید که معاملات شما توسط این سامانه با بالاترین استانداردها قابل انجام است و توسط کارشناسان ما پشتیبانی می شوند.

خدمات سایت سام اکسچنجر

همان طور که از یک صرافی آنلاین انتظار داریم عمده فعالیت های سایت سام اکسچنجر شامل خرید و فروش ارزهای دیجیتال، خرید پرفکت مانی، ارائه خدمات پرداخت آنلاین و نقد کردن درآمدهای ارزی می باشد. روند ثبت نام در این سایت بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید معاملات ارزهای دیجیتالی خود را از طریق این سایت انجام دهید. در ادامه توضیحات مختصری درباره پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی خدمت شما ارائه می دهیم.

خرید و فروش پرفکت مانی (Perfect Money)

پرفکت مانی یک شبکه پرداخت انلاین است که در کشور پاناما مستقر شده است. این سایت ارائه دهنده ارزهای دیجیتالی است که اخیرا در ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده و شاید دلیل این موضوع این باشد که علی رغم تحریم ها ایجاد حساب توسط کاربران ایرانی و همچنین زبان فارسی توسط آن پشتیبانی می شود. شما می توانید در حساب پرفکت مانی خود به چند شکل پس انداز کنید: دلار آمریکا، یورو، طلا، بیت کویین که همگی بر حسب واحد پرفکت مانی (PM) خواهد بود.

یکی از ارزهای موجود در سام اکسچنجر ارز پرفکت مانی است شما برای خرید و فروش پرفکت مانی باید در این شبکه ثبت نام کنید و اطلاعات حساب کاربری و کیف پول خود را دریافت کنید. اگر قصد خرید ارز دیجیتالی پرفکت مانی از طریق صرافی آنلاین سام اکسچنجر را دارید کافی است در سایت سام اکسچنجر ثبت نام کنید و پس از تأیید هویت توسط مدیر سایت بصورت آنلاین به خرید و فروش پرفکت مانی اقدام کنید. با خرید و فروش پرفکت مانی از طریق سایت سام اکسچنجر می توانید مطمئن باشید که یک صرافی آنلاین معتبر را انتخاب کرده اید که دارای قیمت های رقابتی و منصفانه است.

مزیت های پرفکت مانی:

  • پرفکت مانی برای افرادی که به صورت دورکار در سایت های خارجی مشغول به کار هستند یک راه عالی برای دریافت درآمدشان می باشد.
  • به موجودی حساب شما در پرفکت مانی سود تعلق می گیرد.
  • زبان فارسی توسط پرفکت مانی پشتیبانی می شود.
  • پرفکت مانی با داشتن کیف پول های مختلف از ارزهای رایج جهان پشتیبانی می کند.

 ووچر پرفکت مانی چیست؟

ای ووچر (e-Voucher) یا ووچر پرفکت مانی در واقع کارت شارژ پرفکت مانی است و راهی است برای اینکه خدمات پرداخت آنلاین در عین اینکه ایمن باشند ساده تر و سریعتر صورت بگیرد.

ووچر پرفکت مانی چیست؟ ووچر پرفکت مانی یک چک بانکی الکترونیکی است که از آن برای انجام مبادلات توسط سیستم پرفکت مانی (افزایش اعتبار و برداشت از حساب پرفکت مانی) استفاده می شود. ای ووچر (E-Voucher) شامل یک شماره دیجیتالی 16 رقمی است که یک کد فعالسازی 10 رقمی، مقدار پول و تاریخ مبادله می باشد. انتقال وجه از طریق ای ووچر پرفکت مانی شامل هیچ گونه کارمزدی نمی شود.

چرا می گوییم سایت سام اکسچنجر بهترین است؟

چرا از بین صرافی های آنلاین سام اکسچنجر را انتخاب کنیم. در ادامه چند مزیت سام اکسچنجر را به شما معرفی می کنیم:

  • پشتیبانی 24 ساعته

کارشناسان این سایت آماده ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران خود می باشند. پشتیبانی های حرفه ای این سایت یکی از دلایل برتری این سایت می باشد.

  • سرعت

تبدیل ارز در سایت سام اکسچنجر در مدت زمان بسیار کمی قابل انجام است و تسویه سفارشات فروش در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

  • خرید چندباره

شما می توانید هرچند باری که می خواهید خرید خود را تکرار کنید.

  • امنیت

امنیت حساب کاربری شما در این سایت تضمین می شود.

  • دقت

با ایجاد حساب در سایت سام اکسچنجر می توانید از مبادلات دقیق این سامانه آسوده خاطر باشید.

  • اعتبار

سال ها سابقه در زمینه ارزهای دیجیتالی باعث شده سایت سام اکسچنجر دارای اعتبار زیادی باشد.

  • عدم دریافت کارمزد

ارائه خدمات در سایت سام اکسچنجر بدون دریافت کارمزد صورت می گیرد.

  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی است و تمامی معاملات پس از اهراز هویت قابل انجام است.

امروزه انجام معاملات با ارزهای دیجیتالی بسیار معمول و رایج شده و یکی از محبوب ترین شبکه ها برای انجام معاملات انلاین سیستم پرفکت مانی است. سایت سام اکسچنجر اماده ارائه خدمات در زمینه تسهیل در خرید و فروش پرفکت مانی است و با خیال راحت می توانید نبادلات ارزهای دیجیتالی خود را به صورت مطمئن انجام دهید

  • محمود عظیمی