خبرنیوز

اخبار ایران و جهان

خبرنیوز

اخبار ایران و جهان

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
جام ملت‌ها از چیزی که در تقویم می‌بینید به شما نزدیک‌تر است!

تیم ملی فوتبال ایران روند آماده‌سازی خود برای حضور در جام ملت‌ها را ادامه می‌دهد.

عرفان حاج‌بابایی: جام ملت ها از رگ گردن هم به ما نزدیک تر است و این واقعیتی‌ست که نمی شود کتمانش کرد. هرچه به سوی انتهای پاییز می رویم، طلیعه مهم ترین رقابت فوتبالی در قاره کهن بیش از گذشته خودنمایی می کند و تیم های ملی کشورهای مختلف از شرق تا غرب آسیا چاره ای جز تسریع روند آماده سازی خود برای حضور در این رقابت ها ندارند.
تیم کارلوس کی روش هم از این قاعده مستثنا نیست.ایران پس از نمایش های دلچسبش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حالا یکی از اصلی ترین شانس ها برای فتح جام ملت ها به حساب می آید و صد البته که راه سختی هم در تحقق این مهم دارد. با تمام سختی ها و مصائبی که پیش روی تیم جوان و باانگیزه کی روش هست،  تیم ملی این روزها اردوی آماده سازی خود در فیفادی را با جدیت دنبال می کند تا به مرز آمادگی لازم برای حضور در تورنمنت حساس پیش رو برسد.

  • محمود عظیمی
  • ۰
  • ۰
کلیپی که باز هم برای حمید هیراد حاشیه ساخت

تسنیم نوشت: حمید هیراد در ماه‌های اخیر حاشیه‌های بسیاری داشته است که بابت همه‌ این حاشیه‌ها شماتت شده و انصاف نیست که بابت اشتباه‌های دیگران تحت فشار قرار گیرد.

این روزها فضای مجازی تحت تاثیر تیزری قرار گرفته که بار دیگر برای حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ، حاشیه‌ساز شده است. این ویدیو می‌خواهد ثابت کند که کلیپ اثر جدید این خواننده با نام «خاتون»، کُپی برداری از کلیپِ یک گروه از کشور کُره با نام "bts" است.

در همین باره حامد حسین‌زادگان مدیر روابط عمومی شرکت آوازی نو، می‌گوید: اثر جدید حمید هیراد با نام «خاتون» چند روزی است که منتشر شده است. ما برای این قطعه هرگز کلیپی نساخته‌ایم. آنچه در فضای مجازی منتشر شده تیزری است که برای کنسرت آذرماه حمید هیراد به یک کارگردان سفارش داده‌ایم.

  • محمود عظیمی
  • ۰
  • ۰

رکنا نوشت:کشف جسد پدر و پسری در کلویر بندرانزلی به دلیل مرگ مشکوک راز پیچیده ای را پیش روی پلیس قرار داده است.

 به گفته ساکنین محله در همسایگی این پدر و پسر زندگی می کنند، مرد قبل از مرگش خانه مسکونی را به خاطر نیاز مالی به شخصی فروخته می شود و قرار بر این مدت زمان مشخص جهت مراحل اداری به دفترخانه شهرستان مراجعه کنند.

به گفته اهالی محل، از حدود ۱۵ روز پیش خریدار جدید به دلیل تماس های متوالی و عدم پاسخگویی از فرد فروشنده جهت پیگیری به خانه فروخته شده با توجه به اینکه کلید داشته مراجعه می کند که با بوی بد اجساد مواجه شده و پس از بررسی با پیکر بی جان پدر و پسر مواجه شده که سریعا با پلیس  جهت پیگیری های لازم تماس حاصل می گیرد.

  • محمود عظیمی
  • ۰
  • ۰

شرق نوشت:هفته گذشته دختر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی از ربوده‌شدن خود از سوی دو سرنشین یک خودروی پژو۴۰۵ خبر داد و گفت دو رباینده در پی اقدامات مجرمانه خود او را مورد آزار جنسی قرار دادند و پس از سه ساعت در خیابان رها و فرار کردند.

او در توضیح بیشتر گفت: من افغان هستم و در یک آرایشگاه کار می‌کنم. آن روز ساعت یک‌ونیم از محل کارم در یافت‌آباد خارج شده بودم. راننده خودروی ۴۰۵ جلوی پایم ترمز کرد و من را به‌عنوان مسافر سوار کرد. غیر از راننده یک نفر در صندلی عقب بود. پس از مسافت کوتاهی نفری که عقب نشسته بود، مرا تهدید کرد و آنها من را به جایی خلوت بردند. ‌هر دو سرنشین که آنها را نمی‌شناختم، به من تجاوز و بعد هم مرا در خیابان رها کردند. آن دو نفر سه ساعت من را نگه داشتند و بعد هم با تهدید به اینکه اگر به کسی چیزی بگویم، مرا خواهند کشت رهایم کردند.

  • محمود عظیمی
  • ۰
  • ۰

خراسان نوشت: زوج جوانی به خاطر یک اشتباه و البته با ادامه لجبازی شان به اختلاف برخوردند. اختلاف شان سر گفتن یک جمله اشتباه از سوی زن جوان بود و این گونه درگیری شان با بحث های بیهوده بالا گرفت و سرانجام کارشان به دادگاه خانواده کشید.

زن جوان که از علت عصبانیت همسرش متعجب و دلگیر شده بود، گفت: اختلاف ما سر گفتن یک جمله اشتباه توسط من بود که در یک مهمانی پرسیدم«چرا یک نفر با دو موبایل که به هم چسبانده می خواهد از خودش عکس بگیرد». همسرم با شنیدن این جمله جلوی مهمان ها خجالت زده شد و من را احمق خطاب کرد.

  • محمود عظیمی
  • ۰
  • ۰
روایت گردشگر آمریکایی از سفر به ایران و لحظه عبور از گیت گذرنامه فرودگاه امام

جهانگرد آمریکایی قبل از این که به ایران سفر کند به بیش از صد کشور دیگر سفر کرده بود. بعد از سفر به ایران می‌گوید هر آنچه نسبت به ایران در ذهن داشته کاملا عوض شده است.

در لحظه‌ای‌ که انتظار دوساله‌ جان پال آمریکایی برای گرفتن ویزای ایران به پایان رسید، او در پوستش نمی‌گنجید. این جهانگرد ۳۹ ساله تاکنون به ۱۷۵ کشور جهان سفر کرده اما هیچ کشوری را به اندازه ایران دوست ندارد. ایران کشور محبوبش؛ شیراز و قرمه‌سبزی هم شهر و غذای محبوبش در ایران است.

جان پال سلوا که با نام مختصر «جی‌ پی» شناخته می‌شود، متولد پورتوریکو ولی ساکن شهر اورلاندو فلوریدا و شهروند آمریکا است. می‌گوید ۱۵ سال به عنوان مهندس نرم‌افراز در آمریکا کار کرد و پس از سر هم کردن درآمد و پس‌اندازش، هفت سال پیش تصمیم گرفت به سفر دور دنیا برود و ۱۹۵ کشور جهان را ببیند.

«جی‌ پی» در گفت‌وگویی با بی‌بی‌سی گفت از دوستانش که به ایران رفته بودند حرف‌های خوبی درباره این کشور شنیده بود ولی آنچه در رسانه‌ها می‌دید و می‌شنید بیشتر توصیف‌های منفی درباره این کشور بود. به این دلیل می‌خواست خودش این کشور را ببیند و درباره‌اش بداند.

  • محمود عظیمی
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • محمود عظیمی
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • محمود عظیمی